Hvordan skjuler jeg Blue checkmark på twitter? Trin for trin guide.
Twitter eller som det hedder nu X, under ledelse af Elon Musk, har været under betydelige ændringer. En af de seneste udviklinger er introduktionen af Twitter Blue , en abonnementstjeneste, der tilbyder eksklusive funktioner til sine medlemmer.
Twitter Blue, abonnementstjenesten tilbyder en række premium-funktioner designet til at højne kvaliteten af samtaler på Twitter og forbedre brugeroplevelsen, er blevet lanceret tilbage i 2022.
Nogle af de funktioner inkluderer muligheden for at dele længere videoer, redigere tweets inden for et 30-minutters vindue og fortryde tweets, før de bliver synlige for andre. Abonnenter kan også bruge ikke-fungible tokens (NFT’er) som profilbilleder og få adgang til Space fanen, der giver lyd indhold.
Hvorfor ville du skjule Twitter Blue-flueben?
Twitter Blue tilbyder mange funktioner såsom Tweetdeck eller Xpro som det nye navn , længere Xeets , muligheden for at ændre tweets og øget engagement for brands.
Men hvorfor ville du skjule Twitter Blue-flueben? Nå, det blå flueben, der engang var et symbol på prestige og ægthed, er blevet et omstridt emne lige siden det blev lanceret, så virksomheden har nu introduceret en funktion, der gør det muligt for Twitter Blue-abonnenter at skjule deres verifikationsmærke for andre brugere.
Sådan skjuler du Twitter Blue markering
Trinene til at skjule det blå flueben er ligetil. Brugere skal starte Twitter-appen på deres enheder og derefter:
- Få adgang til siden med indstillinger
- Naviger til kontoindstillingerne
- Vælg profiltilpasningsindstillingen _
Inden for denne mulighed vil brugerne finde “Skjul dit flueben” om, når den er aktiveret, skjuler det blå flueben fra deres profil og indlæg.
Det var det mest kontroversielle emne på Twitter
Administrerende direktør Elon Musk, der kom på banen med Twitters rebranding-proces i de seneste dage, annoncerede Twitter Blue-abonnementet et par måneder efter, at han overtog platformen, men han modtog ikke en positiv rektioner fra brugerne.
Nogle virksomheder har boykottet abonnementstjenesten, mens andre fortsat er usikre eller villige til at betale for medarbejderabonnementer.
Marketingfolk stiller nu spørgsmålstegn ved, om det blå verifikationsmærke, der engang var et værdifuldt middel til at etablere troværdighed for offentlige personer, stadig har samme betydning under Twitter Blue.
Med adgang til en række nye funktioner kan Twitter Blue-abonnenter finde deres interaktioner prioriteret i samtaler, hvilket potentielt påvirker marketingstrategier og engagement på platformen.