Elon Musk: Vi har solgt for 2 millioner dollars, af “Burnt Hair” parfumen på 24 timer

Elon Musk: Vi har solgt for 2 millioner dollars, af “Burnt Hair” parfumen på 24 timer

16. oktober 2022 Slået fra Af admin

Multimilliardæren beskrev sin nye duft som “essensen af ​​frastødende begær.”
Elon Musk beviste endnu en gang, at han kan sælge sine fans stort set alt.

Multimilliardæren gjorde sit første indtog i skønhedsindustrien i denne uge med debuten af ​​sin nye duft “Burnt Hair”. “Parfume sælgeren”s nye “omnigender” cologne udgivet via hans Boring Company beskrives både som “essensen af ​​frastødende begær” og “den fineste duft på jorden.”

Parfumen sælges i øjeblikket for 100 dollars pr. flaske på virksomhedens hjemmeside og lover at blive sendt i 2023.

Ifølge Musk har de allerede solgt 20.000 flasker

På Twitter skrev Musk, at hans indtræden på dette nye marked altid var nødt til at ske i betragtning af det duftbaserede ordspil indeholdt i hans efternavn.

Han skrev: “Med et navn som mit var det uundgåeligt at komme ind i duftbranchen – hvorfor kæmpede jeg overhovedet mod det så længe!?” Han ændrede også sin Twitter-bio for at afspejle hans nye jobtitel.

Relaterede indlæg  Musk har en "super app" plan til Twitter - X App.

Men måske endnu mere overraskende end dette nye forretningsprojekt er, hvor populært det er. Ifølge Musk har de allerede solgt 20.000 flasker inden for de første 24 timer, hvilket betyder, at han allerede har tjent to millioner dollars ind på parfumen, uden at nogen nogensinde har modtaget noget endnu.

Teslas administrerende direktør opfordrede også sine følgere til at købe endnu mere af produktet og tweetede : “Køb venligst min parfume, så jeg kan købe Twitter.” Musk refererer naturligvis til det bud på 40 milliarder dollars, han i april lancerede for at købe det sociale medieplatform, og tilbyder at betale 54,20 dollars per aktie.

Shorts til shortsælgere

Det er ikke første gang, at tech-chefen har overbevist sine tilhængere om at købe et meget mærkeligt produkt for at støtte ham. Tilbage i juli 2020 dyppede Musk sin tå i modedesign og solgte et par shorts med ordet “S3XY” trykt bagpå . Han annoncerede via Twitter, at “Tesla vil lave fantastiske korte shorts i strålende rød satin med guldkant,” tilføjede i et andet tweet, “vil sende nogle til Shortseller Enrichment Commission for at trøste dem gennem disse svære tider.”

Relaterede indlæg  Twitter vil gennemgå sine politikker omkring banned brugere, forud for Elon Musk overtager virksomheden

Elon driller SEC

Han fulgte det op med en profan genfortolkning af agenturets initialer, idet han skrev: “SEC, tre bogstaver akronym, mellemord er Elons.” Booty-shortsene var oprindeligt beregnet til bare at være en joke på bekostning af shortsælgere og SEC som svar på, at Teslas aktie nåede en ny rekordhøjde, men endte med at blive en øjeblikkelig bestseller.

Et par minutter efter, at shortsene blev sat til salg på virksomhedens hjemmeside for $69,42, tweetede Musk: “Dang, vi har ødelagt hjemmesiden.”