Counter-Strike 2s nye opdatering, giver dig mulighed for at lave dit eget cover i bla. Office.
En af de seneste opdateringer til CS2 limited playtesten gjorde det muligt for spillere at udforske de nye og forbedrede versioner af Nuke- og Office-kort . Ændringerne af Office førte specifikt til, at Counter-Strike-spillere fandt måder at blokere stier og lave improviseret dækning ved hjælp af salgsautomater.
Counter-Strike har set mange funktioner, våben og kort komme og gå over de forskellige versioner af spillet, der er tilgængelige gennem årene.
En sådan funktion var evnen til at interagere med objekter rundt på kortet som tønder eller kasser, flytte dem rundt for at skabe midlertidige boosts eller dækning. Men denne funktion tog ikke springet fra Counter-Strike 1.6 til Global Offensive.
Men med den helt nye Counter-Strike 2 fik visse objekter noget af deres fysik tilbage, selvom det er meget sværere at flytte dem rundt på kortet.
Et sådant objekt er automaten, der ses i Office, som er blevet tilføjet til CS2 limited playtest den 29. juni. Og spillerne var hurtige til at opdage, at det giver noget godt barrikademateriale.
CS 2-spillere er glade for at se objektfysik tilbage i spillet
Som delt af Counter-Strike-entusiasten Gabe Follower på Twitter , kan du flytte rundt på de tykke automater med en seriøs ildkraft.
“Speedrun på at barrikadere kontoret @CounterStrike. Du kan bogstaveligt talt blokere nogle stier med automater,” skrev Gabe Follower i sit tweet.
Speedrun on barricading the office @CounterStrike… You can literally block some paths with vending machines 😀 pic.twitter.com/r8wrjEmbaD
— Gabe Follower (@gabefollower) June 30, 2023
Kommentarer under tweetet var stort set positive over for ændringen, med kommentarer som “dette er en af de bedre nye mekanikker i CS2” og “dette er faktisk rigtig fedt, håber ikke de vil lappe dette (men jeg tvivler på det)” samler en mange likes.
Der var ikke mange stemmer imod at beholde objektfysikken, primært fordi strategien tager så lang tid, at den er uholdbar i realistiske konkurrencescenarier.